اهل سنت شهرستان خواف

ساخت وبلاگ

دستیابی ارتش آزاد سوریه به موشک ضدهوایی

ارتش آزاد سوریه با انتشار تصاویر موشک‏های ضد هوایی، اعلام کرد که آنها را از مقر گردان "السهوه" در استان درعا به غنیمت گرفته است.
مقر گردان "السهوه" یکی از مجهزترین مراکز نظامی ارتش سوریه است که پس از درگیری‏های شدید میان مخالفان و نیروهای رژیم اسد، به کنترل ارتش آزاد درآمد.
ارتش آزاد سوریه طی هفته گذشته به پیروزی‏های چشم گیری دست یافته است که از جمله این پیروزها کنترل میدان نفتی در استان الحسکه در شرق سوریه است.
روزنامه گاردین در گزارشی اعلام کرد که ارتش آزاد پس از سه روز درگیری با نیروهای بشار اسد توانست میدان نفتی الحسکه را به کنترل خود درآورد.
میدان نفتی الحسکه در شرق سوریه یکی بزرگترین منابع نفتی این کشور را دربرمی گیرد.

سرنگونی دو جنگنده رژیم اسد توسط ارتش آزاد سوریه
خبر دیگر از سوریه اینکه؛ شبکه اطلاع رسانی شام وابسته به مخالفان سوری، روز جمعه 15-2-2013 اعلام کرد که ارتش آزاد سوریه دو جنگنده را در روستای "حیش" در استان ادلب سرنگون کرده است.
بر اساس این گزارش دو جنگنده سرنگون شده از نوع میگ 23 ساخت روسیه هستند.
مخالفان تصاویری ویدیویی از چگونگی سرنگون کردن این جنگنده ها را بر صفحه فیس بوک منتشر کرده اند اما هیچ گونه اطلاعی از وضعیت خلبانان این دو جنگنده ارائه نشده است.
در همین حال کمیته هماهنگی انقلاب سوریه روز جمعه از درگیری شدید میان ارتش آزاد سوریه و نیروهای نظامی این کشور در مناطق داریا، زبدانی، الیرموک، کفرغوطه و مرج السلطان در اطراف دمشق خبر دادند.
بر اساس این گزارش نیروهای اسد بامداد دیروز جمعه این مناطق را با اسلحه سنگین گلوله باران کردند.
همچنین در منطقه شرق درعا، شهری که اولین اعتراضات مردمی سوریه از آنجا آغاز شد، ارتش آزاد از تصرف یک پایگاه هوایی بسیار مهم خبر داد.

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : دستیابی, ارتش آزاد, سوریه, به, موشک, ضدهوایی, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 319 تاريخ : يکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت: 22:49

چندین شبهه و جواب..!

آیا در کتب اهل سنت روایتی از زبان پیامبر مبنی بر حق و یا فضلیت دخترانش غیر از فاطمه رضی الله عنها وجود دارد؟
جواب: به آن کثرت و وفوری که احادیث و روایات در مورد سیده فاطمه
رضی الله عنهاوارد شده است،

در مورد سه دختر دیگر رسول خدا صلی الله علیه وسلم، یعنی، زینب و رقیه و ام کلثوم (رض)وارد نشده است و احادیثی نیز که دربارۀ این سه بانو رضی الله عنهن وارد شده قابل مقایسه با احادیثی که در مورد سیده فاطمه رضی الله عنها وارد شده، نیست و چون این سه بانو قبل از رسول خدا صلی الله علیه وسلم از دنیا رفتند و همچنین فرزندی نیز از خود بر جای نگذاشتند، دربارۀ سیرت آنها نیز اطلاعات چندانی در دست نیست،

برخلاف سیده فاطمه رضی الله عنهاکه دربارۀ ایشان ، اطلاعات نسبتاً وسیعی در دست است.

مطلب کامل در ادامه مطلب

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : چندین, شبهه, و جواب,!, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 368 تاريخ : يکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت: 22:46

نرخ تامل‌برانگیز افسردگی در میان جوانان ایرانی

نتیجه یک پژوهش در ایران نشان می‌دهد که شایع‌ترین اختلال روانی بین نسل جوان، افسردگی است. رییس مرکز مطالعات وزارت ورزش و جوانان، از آمار افسردگی بیشتر نزد دختران می‌گوید.

 محمدتقی حسن‌زاده، رییس مرکز مطالعات وزارت ورزش و جوانان ایران به خبرگزاری مهر می‌گوید که افسردگی شایع‌ترین اختلال روانی میان نسل جوان ایران است و سهم جوانان در این بیماری به ۱ / ۳ درصد می‌رسد.

حسن‌زاده اعلام کرده که تحقیقی با موضوع عوامل مختلف روانی، بین ۲۵۰۶ جوان به عنوان جامعه آماری صورت گرفته که ۶۰۶ نفر آنها در مقطع پیش دانشگاهی و بقیه دانشجو بوده‌اند.
 

مطلب کامل در ادامه مطلب

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : نرخ, تامل‌برانگیز, افسردگی, در میان, جوانان, ایرانی, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 389 تاريخ : يکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت: 16:23

ایرانی‌ها رکورددار سرطان معده در جهان

در حال حاضر کشور ما بیشترین بیماری سرطان معده را در جهان دارد و وزارت بهداشت نیز تأیید کرده است که آمار ابتلا به سرطان در کشور ما رو به افزایش است و یک‌سوم مبتلایان به سرطان به‌خاطر محصولات کشاورزی به این بیماری دچار می‌شوند.

به‌گفته کارشناسان افزایش آمار سرطان در ایران که بعضا از آن به‌عنوان سونامی سرطان نام برده می‌شود به‌خاطر تأثیرات نگران‌کننده مواد شیمیایی در کشور است. یکی از مسئولان وزارت جهادکشاورزی اخیرا، میزان مصرف کود در کشور را نگران‌کننده توصیف کرد و این مواد را به‌دلیل دارا بودن کادمیوم و نیترات باعث افزایش نرخ سرطان در جامعه معرفی کرد. به‌گفته وی مصرف سموم دفع آفات و کودهای شیمیایی در مناطق کشاورزی ایران، باعث رشد فزاینده سرطان در این مناطق شده است.

مطلب کامل در ادامه مطلب

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : ایرانی‌ها, رکورددار, سرطان معده ,در جهان, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 336 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391 ساعت: 23:07

با کمک‌ مالی تهران به سوریه چه کارهایی می‌شد در ایران انجام داد؟

وزارت خارجه بریتانیا گزارشی با عنوان با «کمک‌های مالی ایران به رژیم سوریه چه کارهایی می‌شد در داخل ایران انجام داد؟» تهیه کرده است. ترجمه فارسی این گزارش در اختیار رادیو فردا گذاشته شده است.

تیرماه سال جاری (۱۳۹۱) رسانه‌ها از کمک پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلاری ایران به رژیم سوریه خبر دادند. اندکی بعد در مهر ماه اخباری مبنی بر انتقال حدود ۱۰ میلیارد دلار از ایران به سوریه منتشر شد.
 
کمک‌های مالی ایران در شرایطی به حساب رژیم سوریه سرازیر شد که این کشور بیش از دو سال درگیر قیامی مردمی علیه حکومت بشار اسد بوده است؛ قیامی که طی آن بیش از ۶۰ هزار سوری به دست رژیم اسد کشته شدند، هزاران خانه، درمانگاه، بیمارستان و مدرسه ویران شدند، به زیرساخت‌های اساسی مانند سیستم آب رسانی و بهداشت صدمات جدی وارد شد، و رقمی بین یک تا سه میلیون نفر ناگزیر از ترک محل زندگی خود و مهاجرت شدند. هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ هزار پناهنده سوری به کشورهای مجاور و همسایه پناه برده‌اند. ۵۰ درصد از کسانی را که ناچار به ترک محل سکونت خود شده‌اند، کودکان تشکیل می‌دهند.

مطلب کامل در ادامه مطلب

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : با کمک‌, مالی ,تهران به ,سوریه ,چه کارهایی, می‌شد ,در ایران انجام, داد؟, , نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 367 تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391 ساعت: 20:22

دانلود و پخش چند سخنرانی از حضرت مولانا عبدالحمید حفظه الله

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای دانلود به نرم افزار دانلود منیجر نیاز دارید

=============================

سيرت پيامبر صلى الله عليه و سلم

 

 

=============================

  سيماى صحابه رضوان الله علیهم اجمعین

 

=============================

 وفات حضرت فاطمه رضی الله عنها

 

 

=============================

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 448 تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391 ساعت: 20:13

تصرف یک پایگاه نظامی در نزدیکی حلب توسط انقلابیون سوریه

فعالان سیاسی سوریه از تصرف پایگاه هوایی نظامی دیگر در نزدیکی شهر حلب، واقع در شمال این کشور، توسط انقلابیون سوری خبر داده اند.
گزارش‌ها حاکی است که مخالفان مسلح رژیم بشار اسد، پس از چند روز درگیری با نیروهای دولتی توانستند کنترل پایگاه هوایی نظامی "الجراح" را در دست بگیرند.
گروه دیده ‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرده است که در پی در دست گرفتن کنترل پایگاه هوایی نظامی "الجراح"، حدود ۴۰ نفر از نیروهای دولتی دستگیر و یا کشته شدند.
رامی عبدالرحمان، مدیر این گروه به خبرگزاری فرانسه گفته است: مخالفان دولت سوریه توانستند برای نخستین بار یک جت جنگنده به دست آوردند.
وی افزود: در حملات پیشین به یک پایگاه هوایی، تنها هواپیماهای صدمه دیده به دست نیروهای مخالف افتاده بود.
مخالفان دولت سوریه ماه پیش نیز توانستند کنترل یک پایگاه هوایی در شمال غربی این کشور را در دست گیرند.

خبر دیگر اینکه؛ "گروه دیده ‌بان حقوق بشر سوریه" روز دوشنبه (۲۳ بهمن ۱۳۹۱) خبر داد که انقلابیون سوری موفق شدند سد "طبقه"- بزرگترین سد آبی کشور را که بر روی رود فرات قرار دارد-، تحت کنترل خود درآوردند.
منابع خبری تائید می ‌کنند که از دست دادن بزرگترین سد کشور تاکنون سخت‌ترین ضربه ‌ای است که به دولت بشاراسد وارد شده است.
بر اساس این گزارش، بهره برداری از این سد مختل نشده است و به مخالفان دستور داده شده که با کارگران مشغول در این سد کاری نداشته باشند.

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : تصرف, یک, پایگاه, نظامی, در نزدیکی,حلب,توسط,انقلابیون,سوریه, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 275 تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391 ساعت: 19:54

قطر سفارت سوریه را به مخالفان بشار اسد واگذار کرد

دولت قطر سفارت سوریه در آن کشور را به مخالفان حکومت بشار اسد واگذار کرده‌ است.

روز چهارشنبه، ۲۵ بهمن (۱۳ فوریه)، سخنگوی ائتلاف ملی سوریه، متشکل از گروه‌ها و شخصیت‌های مخالف حکومت آن کشور، اعلام کرد که دولت قطر، که پیشتر این ائتلاف را به عنوان نماینده مشروع مردم سوریه به رسمیت شناخته بود، با این ائتلاف روابط کامل دیپلماتیک برقرار کرده‌است.

مطلب کامل در ادامه مطلب

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 336 تاريخ : پنجشنبه 26 بهمن 1391 ساعت: 0:23

"اسد به تهدیدی در منطقه تبدیل شده است"

رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه، اوضاع جاری در سوریه را "بحران انسانی به تمام معنی" توصیف نموده و بشار اسد را "تهدیدی برای تمام منطقه" دانست.
نخست وزیر ترکیه با اشاره به بحران انسانی در سوریه و قتل عام مردم در این کشور، گفت: «بشار اسد مشروعیت خود را در بین ملت سوریه از دست داده است و در حال تبدیل شدن به تهدید و خطری واضح و جدی برای تمام منطقه می باشد.»
اردوغان، که در جمع سفرای اتحادیه اروپا سخن می گفت، بر "ضرورت کناره گیری اسد از قدرت" و "فراهم نمودن زمینه انتقال قدرت در سوریه" تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 60 هزار نفر از ابتدای شروع انقلاب سوریه تا کنون، جان خود را از دست داده و بیش از 600 هزار نفر نیز مجبور به ترک خانه های خود شده اند و نزدیک به دو و نیم میلیون سوری نیز در حالت سرگردانی در این کشور زندگی را سپری می کنند، اوضاع انسانی در این کشور را "بحران انسانی به تمام معنی" توصیف کرد.
نخست وزیر ترکیه در این سخنان همچنین از مهاجرت حدود 170 هزار سوری به ترکیه و اسکان آنها در چادرها خبر داد و در عین حال اظهار داشت که 70 هزار نفر دیگر به صورت غیررسمی در شهرهای مختلف ترکیه اقامت دارند که با این توصیف آمار سوری‏های مهاجر به ترکیه به 250 هزار نفر می رسد.

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : "اسد, به ,تهدیدی, در منطقه, تبدیل, شده است,", نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391 ساعت: 23:34

برای دوستداران ارتفاع

 

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : برای دوستداران ارتفاع, برای ,دوستداران, ارتفاع, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 292 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391 ساعت: 22:50

صحبتهای کسی که در مصر با لنگه کفش به احمدی نژاد حمله کرد

از شهر حلب هستم . و نمی دانستم که احمدی نژاد حقیقی در آن مکان می آید .اما ناگهانی تصویر او را در مسجد دیدم پس منتظر ماندم تا او برسد.
وقتی دشمن ات را می بینی که با سپاه و نیرو و بمب به تو حمله کرده ا ست و خانه و کاشانه ات را نابود کرده و برادرانت را کشته چه می کنی ؟ من همان کار را کردم اول سعی کردم غیظ خودم را خاموش کنم اما ایستادم تا خارج شود. پس با کفشم یک ضربه به سینه اش زدم و ضربه دیگر به کتفش
پس دورش را گرفتند و فهمیدند که کسی به او حمله کرده است
برای همین مجبور شدم با سرعت از آنجا دور شوم
با این حال پلیس مصر بسیار محترمانه و خوب با من برخورد کرد

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توجه : این ویدئو از سایت یوتیوب و فیلتر است

دانلود از سرور مدیا فایر

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : صحبتهای ,کسی ,که ,در, مصر ,با لنگه ,کفش, به, احمدی نژاد, حمله, کرد , نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 367 تاريخ : يکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت: 16:43

استمرار نظام در گرو شنیدن انتقادات منتقدان و مخالفان است


مولانا عبدالحمید با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، "احیای روحیه آزدای‏خواهی و آزادی طلبی" را از مهمترین دستاوردهای این انقلاب عنوان کرده، و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران را در گرو "شنیدن انتقادات منتقدان و مخالفان" دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین، مولانا عبدالحمید؛ در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت زاهدان (20 بهمن 1391) گفت: سی و چهار سال پیش ملت ایران یک‌صدا و متحد خواستار برچیدن بساط استبداد و دیکتاتوری از کشور شدند. خواسته همه ملت ایران در انقلاب بهمن 57 این بود که مردم بر سرنوشت خود حاکم شوند و مقدرات ملت در دست یک نفر نباشد.
مولانا عبدالحمید افزود: انقلاب اسلامی که برای استقرار حاکمیت مردم بر سرنوشت کشور با حمایت اکثریت قاطع مردم ایران به پیروزی رسید،

 

مطلب کامل در ادامه مطلب

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : استمرار ,نظام ,در, گرو, شنیدن, انتقادات, منتقدان, و مخالفان, است,عبدالحمید,مولانا عبدالحمید,حضرت مولاناعبدالحمید,حوزه زاهدان,حوزه مکی,حوزه علمیه مکی,دارالعلوم مکی, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 330 تاريخ : يکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت: 16:33

 

آیا شما هنوز فکر میکنید مشکل از اسلام است؟

‎1-جنگ جهانی اول با 17میلیون کشته
(بدون دخالت مسلمان ها)

2-جنگ جهانی دوم با 50-55 میلیون کشته
(بدون دخالت مسلمان ها)

3-بمب اتمی ناکازاکی با 200هزار کشته
(بدون دخالت مسلمان ها)

4-جنگ ویتنام با 5 میلیون کشته
(بدون دخالت مسلمان ها)

5-جنگ در بوسنی با 500هزار کشته
(شروع کننده جنگ مسلمان ها نبودند)

6-جنگ در عراق با بیش از 1میلیون و 200هزار کشته
(شروع کننده جنگ مسلمان ها نبودند)

7-جنگ افغانستان و ....
(شروع کننده جنگ مسلمان ها نبودند)
آیا شما هنوز فکر میکنید مشکل از اسلام است؟


خداوند در قرآن میفرماید: چون به آنان گفته شود كه در زمین فساد مكنید، مى گویند: ما مصلحانیم(سوره بقره آیه 11)
اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : آیا شما هنوز فکر میکنید مشکل از اسلام است؟, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 293 تاريخ : 20 بهمن 1391 ساعت: 20:19

دانلود کتاب فروغ جاویدان، سیرت پیامبر، صحیح ترین و جامع ترین کتاب سیره نبوی و تاریخ صدر اسلام

نویسنده:علامه سید سلیمان ندوی

مترجم:مولوی عبدالمجید مرادزهی خاشی

 

 

برای دانلود بر روی عکس فرمت مورد نظر کلیک کنید

 

                          

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : دانلود, کتاب, فروغ جاویدان, سیرت پیامبر, صحیح ترین, و ,جامع ترین, کتاب سیره نبوی, و, تاریخ صدر اسلام, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 611 تاريخ : 21 بهمن 1391 ساعت: 7:13

سالنامه‌ی پیامبر اکرم ـ عليه الصلاة والسلام

 

 

برای دیدن به ادامه مطلب بروید

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 358 تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391 ساعت: 14:15

درگیری شدید در حومه دمشق

 

شاهدان عینی از درگیری شدید مخالفان مسلح حکومت سوریه با نیروهای هوادار بشار اسد در حومه دمشق خبر داده اند.

بیشتر درگیری در منطقه جوبر در حومه شمال شرقی دمشق و در بخش هایی از جاده کمربندی پایتخت رخ داده است.

این درگیری شدیدترین زد و خورد مسلحانه بین دو طرف در هفته های گذشته بوده است.

همزمان، معاذ خطیب، رهبر ائتلاف ملی نیروهای انقلابی و مخالف سوریه به دولت این کشور هشدار داده است که در صورت آزاد نشدن زندانیان زن تا روز یکشنبه، پیشنهاد خود را برای مذاکره پس خواهد گرفت.

مطلب کامل در ادامه مطلب

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : درگیری, شدید ,در, حومه دمشق, نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 341 تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391 ساعت: 1:46

دانلود چند سخنرانی از شهید مولوی نعمت الله توحیدی(رح)

لطفا برای دانلود بر روی نام سخنرانی مورد نظر کلیک کنید.

 این لینکها فیلتر نیستند

 1- وفات حضرت فاطمة رضي الله عنها

 

2- حضرت فاطمه رضی الله عنها

 

3- زندگي حضرت فاطمه رضی الله عنها از ديدگاه اهل سنت

دانلود زندگینامه ایشان در قالب pdf

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : دانلود, چند ,سخنرانی ,شهید, مولوی, نعمت الله توحیدی(رح), نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 840 تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391 ساعت: 1:09

انتقاد تند رئیس الازهر از ایران در دیدار با احمدی‌نژاد

احمد الطیب٬ رئیس‌دانشگاه الازهر مصر و از بلند مرتبه‌ترین افراد مذهبی این کشور در دیدار با احمدی‌نژاد از دخالت ایران در کشورهای منطقه خصوصا بحرین انتقاد کرد و خواستار پایان دادن به ترویج "شیعی‌گری" در منطقه شد.
 

محمود احمدی‌نژاد٬ رئیس‌جمهور ایران٬ روز سه‌شنبه (۱۷ بهمن/ ۵ فوریه) وارد قاهره شد. این نخستین دیدار رسمی یک رئیس‌جمهور ایران از مصر از زمان وقوع انقلاب بدین‌سو است.
 
احمدی‌نژاد اگرچه در این سفر مورد استقبال گرم محمد مرسی٬ رئیس‌جمهور مصر٬ قرار گرفت اما با انتقادات تند یکی از بالاترین مقام‌های مذهبی مصر روبرو شد. ایران اما مدعی است که در این دیدار چنین اظهارنظرهایی انجام نگرفته است.

مطلب کامل در ادامه مطلب

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : انتقاد ,تند ,رئیس, الازهر ,از ایران, در ,دیدار با ,احمدی‌نژاد , نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 349 تاريخ : پنجشنبه 19 بهمن 1391 ساعت: 16:47

ماهنامه نوار اسلام (ربيع الاول 1434 – ژانويه 2013)




دانلود ماهنامه نوار اسلام شماره 54 برای کامپیوتر

دانلود ماهنامه نوار اسلام شماره 54 برای موبایل سیستم جاوا

اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 337 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت: 1:24

 غرق در آتش و خون سوریه .....



کودک نجات یافته از بمباران شهر " منبج" واقع در شهر حلب که یک موشک ساختمان خانه اش را با خاک یکسان کرده است. 


وتنها نجات یافته این حادثه این دختر بچه هست .


فقط در سوریه است که کودکان با مرگ میجنگند وپیروز می شوند!!!!



اهل سنت شهرستان خواف...
ما را در سایت اهل سنت شهرستان خواف دنبال می کنید

برچسب : غرق در آتش و خون سوریه , نویسنده : اهل سنت شهرستان خواف khafsonni بازدید : 294 تاريخ : 16 بهمن 1391 ساعت: 7:22